Seymoshh Fatos43 ben mana yönüne küçük bir değiniyim umay türk mitolojisinde doğurgan kadın tanrıçadır. Nisa ise Kadın demek ayrıca Kuran-ı Kerim de sûre adıdır bu bağlamda ikisinin yan yana gelmesi çok uygun olmuyor zaten o yüzden tek olabilir
Fatos43 hunilimom ben de tek istiyorum ama eşim belki kızım sevmeyecek ikinci seçeneği olsun diyor hep 🤣