1yenianne11 Flower0642 aşkım endişelendirmek istemem ama çok riskli muhakkak takip et 13/9 gördüğün anda durma git gebelikte riskli normal insanlara göre iyi ama gebe olunca öyle olmuyor ecopirin kullanıyorum tansiyon takibi yapiyorum sürekli ve stres hiç yapma oda çok etkiliyor limonlu suydu sanırım Burda başka hamiş anneler limonlu su iciip rahatlatıyormus kendilerini sende dene istersen şifa olsun şimdiden 🙏🫶
Birsen56 Erken haftalarda benim hep normal yada düşüktü bu 2 haftadır 12 çıkıyo hemşirem de dr da dikat etmemi söyledi 14dü görürsen acile git hiç durma dedi o yüzden tuzu azalttım baya hakımızda hayırlısı 24 haftamdayım bu arada
Flower0642 Birsen56 9 haftalık gebeyim tansiyonum ve nabzım yüksek takip ediliyorum hastanede inşallah ciddi bi sorun oluşmaz düzelir 😔
Ankara-58 051020antalya tansiyon kaca kaç çıkıyordu sürekli mi yükseliyordu cnm protein kaçak var miydi
051020antalya Elif2143 şükür iyi her gün görmeye gidiyorum en azından makineye bağlı değil kendi oksijenini alıp veriyor 🙏