Kızlar hamileliğinizin ilk başlarında bebeğe karşı yeni hayatınıza karşı duygusal anlamda pozitif şeyler hissetmeyip sonradan düzeliyor mu ? Ya kendimi sorguluyorum bulantılarımdan halsizliğimden midir nedir hamile olduğum için sevinemiyorum bile pozitif değilim hiç bana geçtiğini söyleyin nolur