petekceee Merhaba güzel anneler 23+2deyim ve bebeğim bugün hiç hareket etmedi . Bir kere hissettim o da yalan yanlış . Normalde çok hareketli .. Sizce bir problem var mıdır ? Neden böyle olmuştur ?
bitanemiz24 petekceee benim de o haftalr da öyle oldu canım az bile hissediyorsan sorun yok doktra gittim aslında ediyor dedi ama ben hissetmedim yine basen bebek dokunmuyormuş kendi halinde oluyorlar
GulistanMelek Bende suan 23+4 deyim aynısı bendede oldu 2 gün boyunca cok az hissetim bugün aksam baya hareketlendi ama meyve suyu icip sakince oturmani tavsiye ederim
Dmrbrc Bn de 23+5 teyim bu gun hic hissetmedim hatta 2 gun falan hisstmedigim oluyo bnde korkuyorum normal mi acaba diye