Merv2111 Kızlar aranızda bu raporu alan var mı ve rapor parası yatıyor mu bugün rapor aldım doktorumdan çünkü asla uzun süre oturamıyorum sürekli uykum geliyor dayanamıyordum sancılarım da olduğu İÇİN riske atmak istemedim
Sealemdar Merv2111 çalışamaz raporu 32 haftalık olduğum da aldım 8+8 oluyor iki parça halinde ücreti yatıyor toplam 16. Hafta hakkımız var çalışan anneler için diye biliyorum doğuma kadar son 8 hafta doğumdan sonra da 8 hafta
tugcesakzci Merv2111 parayı alabilmek için doğumu canlı bir şekilde gerçekleştirmeniz lazım ilk part doşum canlı gerçekleşince ikinci part izin bitişi yatacak tek seferde yatmıyor
Sealemdar Merv2111 toplu doğum parası denilen bu rapor parası oluyor zaten 😇 bende rapor ve doğum parası ayrı sanıyordum ikisi de aynı şeymiş zaten o toplu doğum parası dediğin iki parça halinde yatıyor
Nfm Sealemdar selam ben de cuma günü çalışamaz raporu alıcam. Bunun dışında bir işlem yapmak gerekiyor mu devletten maaş almak için?
Sealemdar Merv2111 hayır almadım henüz doğum yapmadım 8 hafta bi yatacak 40 haftalık olduğum da doğumdan sonra da 8 haftalık bi yatacak rapor bitiminde yatacak ikisi de tutarı bilmiyorum ama 30 üzeri diye biliyorum yeni yıl asgarisine göre mi olur nasıl olur bilmiyorum 33. Haftam bitmek üzere henüz
tugcesakzci Sealemdar izine çıkmadsn önceki son brütünüz ve son 12 brütünüz değerlendirecek. Herkeste farklı tutar yatıyor brütünüzü şirketin nasıl yatırdığına bağlı
tugcesakzci Nfm devletten maaş alma gibi bir durumu memur değilseniz yok. Eğer memursanız sadece maaş alıyorsunuz doğum parası hakedişi olmuyor. İşçiyseniz de doğum parası alıyorsunuz maaş alımı olmuyor.