Mervenr00 Merhabalaaar, biz 13+4 olduk şuanlık bi şikayetim yok gibi sizin nasıl geçiyor hamileleğiniz şikayetleriniz varmı 🥲bu kontrolde cinsiyetimizi öğrendik sizlerin bebislerde gösterdi mi öğrenebildinzmi☺️
ecembugra53 Mervenr00 🙂🧿 maşallah canım 2. gebeliğüm ama yok kendini göstermiyor 18. haftaya gircem yok cinsiyet belli değil
Ysmnerszkrbg Mervenr00 girdik biz de 13 e 🥹gecen haftaki randevumuz da bebeğimizin erkek olduğunu öğrendik öyle bir yatışı vardı ki keyifçi biraz doktorumuz çok net olduğunu söyledi
Mervenr00 ecembugra53 benimde 2. Gebeliğim kızımda 6.ayima doğru öğrenmiştim asla göstermiyordu ama şimdi 13. Haftada öğrendim oğlum olucağını o yüzden biraz şoka girdim erken öğrenince😂 darısı sana hayırlısıyla öğrenirsin inşallah
Mervenr00 Ysmnerszkrbg yaa hayırlı olsun:) bizimkide öyleydi doktor net bacaklarını açtı gösteriyor diye güldü erken öğrenmek iyi oluyor her yönden🥲