1 yil once esimin morfolojisi 0 di ozel hastanede yaptirmisti diger butun degerleri normaldi ve varikosel nuksu baslamisti
agrilardan uroloji bolumune gitti usg de varikosel cikmadi ama kendisi dokundugunde biliyor ve agrisi oluyor dr varikosel yok dedi ve morfoloji degeri % 9 cikti BI YANLISLIK OLABILME IHTIMALI VARMIDIR TEST DEVLETTE YAPILDI
toplm sperm 422 mly
hareketli 222
morfolojisi normal sperm sayisi 41.2
toplam fonk.sperm sayisi 37.6
ortalama hiz 40.0
fonksiyonel sperm kons.11.7
ileri hareketli sperm kons.56.4
hareketsiz 52.0%
yerinde hareketli 9.0% yorumlarmisinz degerleri lutfen