Kubrakrdag doğum sancısı gerçek olarak geldiğinde uyuyorsan uykumdan kaldırıyor diyebilirim çünkü ben ilk ağrı ile sabahın 4unde kalktım böyle bı belden ağrı vuruyor direk biraz yürüdüm evin içinde oturdum koltuğa belimin arkasına yastık koydum geçti gibi sonra dedim tamam yatabilirim tam yattım yine aynı ağrı belden vuruyor yine aynı hareketleri yaptım yattım aynısı olunca kalktım gidip banyo yaptım dedim bisiler var belli güzelce yıkanıp temizlendikten sonra hazırlandım tabi bu ağrı 10 dkda bir falan geliyordu ortalama sonra minibüs ile şehire gittim diyim minibüste 45 dk boyunca öyle bir ağrı varki bagirsam yeridir yinede sustum ben sıktım dişimi hastaneye vardım falan su gelmediği için anlamadım bende ama sancılar artmaya başladı dedim kontrol olayım bı neden diye meğersem doğuruyor musum biraz daha geciksem çocuk yolda dogacakmis 8 cm ile gitmişim yani demek istediğim gerçek ve yalancıyi ayirman için o acıyı olcmelisin yalancı sancı adet gorcek gibi gelir gerçek sancı direk zıplatıyor adamı rahatsız oluyorsun ne yapsam da geçse diye düşünüyorsun ama nafile geçmiyor bicak girer gibi bele vuruyor tolere edilebilecek boyutta değil direk vuruyor birde sancı için uygulama oluyor onu indir dk ölç genelde düzenli olarak geliyorsa sancı gerçek demektir 10 dk da birse misal evet düzenli 10 dk ve zaman geçtikçe ağrı ile dklar düşüyorsa düzenli olarak doğumhane yolu gözüktü demektir ama suyun gelirse daha iyi ikincide suyum geldi sabah gittim.direk doğum başladı diye oda kötü altına işer gibi hissediyor insan kendini onda da sancim sonradan geldi baya ama suyum gelmişti yani program ile takip ettim her zaman 5 dk da bir olunca hastanede olmuş olman gerekiyor bu arada uzun oldu ama kusura bakma detaylıca anlatmaya çalıştım iyi şekilde anlasilsin diye ☺️