Btl234 Merhaba Başakşehir cam sakura Hastanesi’ne giden varmı aranızda bı şey sorucaktim dönüş yapabilir misiniz giden varsa?
Btl234 KuzeyinAnnesi10 benim randevumu iptal etmişler ama ben randevu bulamadım 38 haftadayum randevusuz gidilince bakılıyor mu bilginiz var mı
KuzeyinAnnesi10 Btl234 sabah 7 buçuk da orda olursan bakıyorlarmış canım. Ben hc gitmedim bugün randevulu gittiğim için haftaya kontrol süresi içerisinde oluyorsun dedi 2 ocakta çağırdı sabah 11 e kadar gel dedi.
seymmnr Btl234 kendileri iptal ettiyse erken saatte gidip bunu söyleyin kayıt açarlar yüksek ihtimal son dönemleriniz çünkü