Bussra_1809 Teslimenursevil benimde ayaklarım çok üşüyor garip bir şekilde ev sıcacık olmasına rağmen birde çok hafif kaşık ağrısı ama bilmiyorum
Esin_16 Teslimenursevil benimde oyle oldu canim.ilkez reglime 1 hafta kala o adet sancilarim oldu,ilkezde 2 gun adetim gecti test yaptim pozitif,umarim sende guzel haberler alirsin 🥰
Teslimenursevil Esin_16 umarım canım umarım bu ay bilmiyorum ama çok umutluyum ilk tüp bebek denediğimizde bu kadr unutmuydum o malesef olmadı bide şimdi umudum çok bu ay olucakmış sanki bilmiyorum öyle hissediyorum inşallah sonu hüsran olmaz bu seferde
Teslimenursevil Adenala bende hiç öyle olmazdı adet olacağıma 3-4 gün kala kasıklarımda ağrı olur geçerdi tabi yinede bilemem