Sayrkann dolunay__ benimde kasılma çıktı nst de bol bol dinlen fazla ayakta durma bide magnezyum kullan seni rahatlatır dedi 😢
Damla_979624 dolunay__ benimde akıntım çok fazla oluyor su gibi sürekli korkuyorum birde belimde kramplar çok oluyor 34+3 üm
seizetheday dolunay__ ben de aynı durumdayım oturup kalkarken ya da dönerken baskı da yapıyor bazen de hareketleri aşırı can yakıyor korkmuyor değilim
Minigiim-vebenn52 dolunay__ o yüzden baskı oluyo canım bende makat gelişliyken yürüyemiyordum bebek ayak üstü duruyo gibi düşün
Sayrkann Damla_979624 dolunay__ saol canım hele bugün bel ağrısı ve iki bacağımın arası çok ağrıyordu 🥺🥺
dolunay__ Minigiim-vebenn52 gerçekten haklısın Benim bebeğim başı hep aşağıdaydı Yürüyemiyorum resmen yani karnım taş gibi oluyor😥😥
Ilkyeroglu Benim de bugün 34 olduk taş gibi özellikle idrar geldiği an çok baskılı oluyor, Nstde 3 tane 40 üstü sancı çıktı yarın tekrar çağırdı