umrumdadegil 30.haftada başladım iki haftadır kullanıyorum doğuma kadarda kullanacakmışım benimde kasılmalarım için verdş erken doğumu önlemek amaçlı, normalde bnmde tansiyonum 10 a 6 falan tansiyonda bi düşüklük yaşamadım ilk zamanlarda bende çok tedirgin olmuştum ama çok şükür bir sıkıntı olmadı ben sabah akşam olmak üzere günde iki defa alıyorum. Kullanmaya başladıktan sonra farkedilecek derecede kasılmalarım azaldı bana iyi geldi yani sizede iyi gelir inşallah 🙏🏻