Merhaba kızlar 27 haftalık gebeyim. Çok şükür bebeğim iyi benim de bir sorunum yok ama kendi doktoruma muayeneye gittiğim zaman heyecandan tansiyonum yükseliyor. Bunun önüne nasıl geçeceğimi bilmiyorum bu durum beni çok üzüyor, ben günlük olarak sağlık ocağında tansiyon baktırıyorum gayet normal ama kendi doktoruma gidince çok heyecanlanıyorum. doktorum böyle giderse tansiyon ilacına başlaman gerekecek dedi.