Happymomss123 Kızlar pcos var reglm baya gecikti ve ovülasyon testim bu ay farklı aralıklarla 3 kere pozitif çıktı şimdi de bikaç gündür yine pozitif ve ikinci çizgi diğeri kadar koyu. Pcosta neden böyle bir sorun yaşanıyor bilen var mı? Hamilelik negatif
Kafi Happymomss123 canım ben pcoslarin ovülasyon testi yapmamaları gerektiğini duymuştum çünkü hormonlardan dolayı hep pozitif çıkarmış bence adet bitimi sogan suyu dene ve gün aşırı iliski şart pcoslarda
Birbebekumudu Happymomss123 canım bende de var bu ay ilk defa yumurtlamayi değerlendirdim yumurtlamadan 7 gün sonra 3 gün ovulasyon pik çıktı ve bugün yumurtlamanin 10.gunu ve sabah gebelik testi yaptım silik çıktı yarin kan vereceğim https://imgyukle.com/i/yjmjxS https://imgyukle.com/i/yjmNwG
Birbebekumudu Happymomss123 evet düzensiz ama ben bu ay yumurtlama takibi yaptım bu sefer olacağına emindim ovulasyon testim yumurtlamadan sonra siliklesmisti 3 gündür koyu çıkıyordu bu sabah test yaptım https://imgyukle.com/i/yjmjxS https://imgyukle.com/i/yjmNwG
Birbebekumudu Happymomss123 hayır yapmadım sadece 5 gün değerlendirdim yumurtlama öncesi 3 gün yumurtlama ve çatlama günü ama benim kilo sorunum vardı 4 5 kilo verdim ve hamile kalmadan 2 ay önce folik asit kullandim