İnan bebek de etkileniyor bizim ne istediğimizden ben öyle düşünüyorum. Ben en başından beri sezaryen istiyordum vajinal doğum için hiç kendime güvenmedim. Çocuğum hep yan duruyordu makat gelişti mecburi sezaryen yani. Sonra 33. Haftada doğum pozisyonunu aldı. Ama ben şakayla karışık tüh yaa falan diyordum doktorla gülüşüyorduk. İki hafta sonra tekrar gittiğimde bebeğim tekrar dönmüştü çapraz duruyordu 2gün önce spinal sezaryen oldum 😂 velhasıl bunlar işin detayları önemli olan yavrularımızın sağlıklı bir şekilde doğması. Hayırlı doğumlar diliyorum 🙏