Merhabalar cuma günü sezeryan ile38′5de doğuma girdim…2 gün haastenede kaldık şimdi evimizdeyiz…dikişler çok zorluyor ama arada yarama tuz basıyorlarmış gibi fena atak geliyor beni mahfetti…bununla ilgili öneri ,yada yaşayıp nasıl nezaman geçer söylerseniz çok sevinirim🙏🙏🙏