srnkckdlgc bende de oluyor arada gebelik haftan ilerideyse de kalp sıkışıyormuş ve olduğundan daha fazla çalıştığı için yoruluyormuş kalpte doktorum öyle demişti bende EKG çektirmiştim kalbimde bişey mi var diye çok şükür temiz çıktı. Gece yatarken yemek yeme kuzum çok ağır şeyler yeme Bide yastık yukarıda yat tamamen sırt üstüne yatma ve sağ tarafına yat kalbine ağırlık verme geçmiş olsun 🫶🌸