Aklıma böyle türlü türlü şeyler gelmeye başladı. Hemen bileğine bi şey mi taksam diyorum korkmaya başladım. Bebeği hiç bizim yanımızdan götürüyolar mı nereye neden götürüyolar. Devlet hastahanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Nasıl oluyor işleyiş bilgisi olan var mı?