Bsrcr Bebeğim dönmedi başı baya yukarda, doktorum artık dönmez diyor mecbur sezeryan olacağım. Genel mi önerirsiniz, spinal mi?
Basinc Bsrcr ay bende iki normal doğumdan sonra bu ters hala dobmedi bende aynı haftadayim inşallah döner sezeryan hiç istemiyoruma
ltfkdr Bsrcr ben de 37 deyim benimki de dönmedi ama doktorum bekleriz son ana kadar dedi sancıyla da dönebilir dedi, o yüzden net sezeryan demedi
Bsrcr Basinc bende o kadar çok normal doğum istedim ki hep döner diye bekledik ama dimdik duruyor daha dönmez dedi doktorum o yüzden kendimi sezeryan fikrine çok alıştırdım
2prenses_masal-oyku Bsrcr yani ben sadece duyduğum şeyi söylemek istiyorum benim eltim iki sezeryan oldu belden vurdurdyğu için çok pişman çünkü ilerde bel fıtığı bel ağrıları falan oluyomuş ki şuan kendisi fıtık ben de sezeryan olsaydım genel isterdim şahsen
Bsrcr 2prenses_masal-oyku ben zaten o anlara şahit olamam aşırı bir ameliyat korkusu var o ortamdan çok korkuyorum daha önce hiç girmedim ama kafamı çok karıştırdılar genel anestezi uyanınca çok canın yanıyor falan gibi
ltfkdr Bsrcr benim dün sabah suyum geldi birden hala ters olduğu için sezeryana aldı doktor tam 37. Haftada doğmuş oldu kızım siz hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşaallah
Dygu1122 Bsrcr 38+5 haftalık oldum aynı durum bende de var dönmedi kızım bu saatten sonrada dönmez dedi doktorum 2 ocak gün aldım sezaryen için spinal olacağım inşallah
Bsrcr Dygu1122 inşallah kolaylıkla, hayırla atlatırsınız her şey yolunda gider. Ben spinal olamam çok korkuyorum çünkü
Bsrcr ltfkdr ayy en korktuğum şeylerden biri, genel anestezi mi oldunuz? Benim de 2 gün sonra 37.haftam. Salı günü doktorum gün verecek
ltfkdr Bsrcr genel değil spinale aldı, ben de sezeryandan çok korkuyordum ilkini normal yaptım ama bana sezeryan daha rahat geldi belki öncesinde hiç sancım olmadığı içindir, normal doğumda baya sancı çekmiştim yarım saat içinde herşey oldu bitti