Minezra Kızlar bugün iğneye başladım ama ne yakma ne acı 😢 tecrübeli olanlar püf noktaları varmı birde rapor çıkarttınızmı özel hastaneler çkkarıyormu 🙏🏻
Zeybal34 Minezra enox kullanıyorum. Ecopirin oksapar vs olsun hepsi aynı İlk 3 gün benimdw canım yanıyordu. Şimdi alıştım. İğneyi yaparken normal sıkmadan biraz daha sıkın etinizi rahat giriyor.
Zeybal34 Minezra kan iğneleri tam dikey olarak vurulur. Diğer iğneler ise dikeyde vurulur yatıkta vurulur.