Kizlar adetim 4 gün gecikti bu sabah saat 7 gibi peçeteye bı damla kadar açık pembe leke geldi sonra bı damla bile gelmedi bu yerleşme kanaması olabilir mi. Ama yerleşme kanaması yaşayanların genelde ya beklenen adet gününden önce gelmiş yada beklenen adet günü gelmiş.