[](https://) 
Biyo kimyasal Trisomy 21 riski 1:337 çıktığı için perinataloji sevk etti perinataloji bunu söyledi ; Doktor senin sonucun düşük riske giriyor dedi ama bazen düşük risklerle çıkabiliyor dedi ilk çocuğun nasıl dedi gayet sağlıklı dedim sonra bana sıvı almayı anlattı ama ben önermiyorum dedi %85 doğru yanıt veriyor dedi fetal dna öneriyorum dedi yurtdışına giden ücretle olan bunu yapan Kliniği kartını verdi sıvı aldırmak istersen de 17. haftada alıyoruz dedi ben aldırmak istemiyorum.
Buda usg sonucum 11+3 günlükken ; 
Ense kalınlığı vs normal
Kafam allak bullak oldu