##Vajinal muayene düşük yapmaz.(aylardır her hafta vajinal muayene oluyorum)
##Antibiyotik zarar vermez bebeğine ama enfeksiyon zarar verir!!
##Folik asit otizm yapmaz,asıl kullanmazsan ciddi nöral sorunlarla bebegini kaybedebilirsin.
##Şeker yüklemesi seker hastası yapmaz,eğer yapsaydı milyonlarca kadın seker hastası olmuştu.(zira şekeri farketmezsen anı bebek ölümü,erken doğum ve birçok şey başına gelebilir)
##KA-NA-MA asla vee asla gebeligin hiçbir dönemin de normal değildir.(normal mi diye soranlar icin)
Ve En Önemlisi Doktorunuzun Tedavisini Sorgulamayın.Doktor Verdi Kullansam Mi Demeyin.