11 aralıkta betam 94, progeston 8 küsürlerde çıkmıştı. 14 aralıkta beta 97 olduğu için kimyasal olabilir dendi. Ve o gün kanamam başladı bugüne kadar(25.12) devam etti. 18 aralıkta beta 288, progeston 3 küsür çıktı. Bugün kanama bitmiş gibiydi ovulasyon testlerine başlamak için tekrar gebelik testi yaptım beta tamamen düştüğünden emin olmak için fakat test pozitif çıktı. Bu normal mi ? Beta sıfırlandığında kanama başladığı yazıyor her yerde. Böyle bir şey yaşayan var mı?