Ben hep olumlu biseyler yazmak istedim çin gelmek istedim bu posta ve olede oldu ☺️ doktorum 40 hafta dolunca alicam seni dedi suni sancı verip seni normal doğum yaptiricam dedi .ben kendime hiç guvenmeiyordum çünkü kendim kiloluydum bebeğim uzun ve iri bı bebekti ama sezeryanda düşünmüyordum ne yapıp ne edip normal yapicam dedim .sabah 11 buçukta gittim saat 1 de muaynem olmuştu 3 4 cm acilman var dedi doktorum inanamadim böle bişey olucagini sen başlangıcı yapmısin dedi ben sana şimdi fitil vericem sen 3 4 gibbi saat dogurucaksun dedi bunada inanamadim cunki kendime güvenim yok .baştan beri beni hep sen yaparsın kızım sana güveniyorum ilk dogumumuda aynı doktorum yaptırdı .bende kendime guvenememe korkum var .bana fitili 1 de verdi saat 2 oldu birşey yok ama hafif vuruyo geciyo her zamanki ağrım gibi dedim 3 oldu yine bişey yok ,3 buçuk oldu sancım sıklaştı aşırı .ama onun oncesi Meryem otunu suya koyup suyundan ebem içirdi süreler aytel Kürsi bunllari okudular yanındakiler .gelen şiddetli sancimla doğurma yarım saatin içinde oldu .son ana kadar kendime güvenim yoktu ebeme kakam geliyo dedim açılmama baktı direk doğuma alıp doktora haber verdi .ben sana güveniyorum kızım yapabilirsin dedi sadece senden kontrolü nefes alıp kendini daha fazla yormamani istiyorum dedi dediklerini uyguladım 5 ikinmada bebeğim doğdu .gerçekten başta inanmak ve kendine güvenmek .ters bişey olmadığı sürece herşey mümkün .rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin sezeryan normal fark etmez ikiside doğum önemli olan anne bebek sagligi .buda benim gerçeğim ☺️🌸