1Elanur- sizinle aynı düşüncedeyim iğne olarak vermeyecekse bile tablet yazabilir riske atmamak adına, çok iyi doktor gerçekten ama çok hastası var sekreter tek seferde 4 5 hastayı içeri alıyor biri gidiyor diğeri geliyor açıkçası çok da ilgilenemiyorum bu şekilde doktor ama sorduğun herşeye guzellikle dönüş yapıyor hem bu doktordan devam etmek istiyorum hem de diğerine de gitmek istiyorum ikilemdeyim açıkçası