mandalina-12 Kızlar kontröle gittim cinsiyet fikrim değişti erkek dedi. Bugün başka doktora gittim cinsiyeti söylemedim o da erkek dedi. Galiba erkek bebek. Ben aslan ismini beğeniyorum hemde soy isimle uyumlu diye. Aslan Alparslan. Sizce? İsim önerisine açığım
Maryhoney mandalina-12 önce kız mi demislerdi acaba merak ettim 2 kere kız dendi bana ayrıntılı ultrasonda da göstermedi 22 haftada belirsiz devam ediyoruz
Minigiim-vebenn52 Sungurrrr ismine taktım bu aralar soyadına uyumlu sungur Alparslan tam bir Türk ismi
mandalina-12 Maryhoney evet önce kız dediler sonra erkek dedi kesin bende gördüm çıkıntıyı pipisini 😃😃
MorKelebek54 mandalina-12 soy isminizi isim olarak kullanicaz sorun olur mu bacim 😂😂 bence isim uymus kuzum saglikla gelsin bebis☺️☺️
MorKelebek54 Cocuksevgisi2023 hanim efendinin yani oostu acan kisinin soy ismi Alparslan bizde oglumuza aplarslan ismini koyucaz ☺️
MorKelebek54 Cocuksevgisi2023 mayisin ilk haftasi tahmini dkgum zamani kuzum doktorum oyle dedi hayirlsiiyla geksinler insallah ☺️☺️☺️🤲🏻🤲🏻🤲🏻
amayinedeiyiilerledim mandalina-12 merhaba numerolojik olarak isim ve soy ismin birbirine benzememesi gerekmekte. Her harf gurubu 9 farklı çakrayı çalıştırırır. Ne kadar çeşitli ve birbirine benzemez harf olursa daha iyi olacaktır. Naçizane tavsiyemdir. Karar tabii ki sizin. Sağlıkla gelsin evladınız🤲🏼🥰