TwoPearls Erkek bekliyorduk bugün doktor kız dedi tabiki sağlıklı olsun ama eşim üzüldü ya 😂 ben kız çocuk çok severim sorun yok.. Konuyu kapattım diyordum, senin konu kapanmadı erkek olana kadar diye takılıyor bana.. 😂 İsim önerilerine açığım ☺️
turkan403 TwoPearls x🤭🤣🤣benm gbi olmuşsun sağlıkla gelsin inşallah incila ismi Belinay çok güzel geliyo kullaga 🙈
cokbilmismom TwoPearls kaçıncı haftada erkek deyip sonra kiz dedi doktor. Benim ki kiz olsaydı doğa koyacaktım 😊