Birbebekumudu Seyda5- Rabbım her isteyene nasip etsin bende pcos vardı 4 yıldır 2. Çocuğa kalamıyordum bu ay yumurta takıbiyle kaldim galiba yarın kan vereceğim:)
Ecexxxxxx Ben bütün testlerde 2. Çizgiyi gördüm bence var hayırlı olsun kan testi yapın hemen😊 göremeyenler nasıl göremedi anlamadım evet silik ama bariz ben burdayım diyor
Kardelennn21 Sehnazs5 benim 8 gün varken sadece ben görüyordum 😂 Kamerada asla çıkmıyordu Hemen kan versin bence var gebelik
Birbebekumudu Seyda5- bende bugün verdim yarın çıkacak sonuç öğleden sonra bakalım. Adrtine ne kadar var?
Mommm03 papatyaolsun hmm bende dün akşam evde test yaptım negatif bugün acilde kan verecektim ama yapmadılar yarın sağlik ocagına gdcm kan vercem inş benm negatif çıkar
1prensesannesi__ Birbebekumudu 🤣 valla bilemedim aradiginiz sayfa bulunamamaktadir diye yazi cikiyo 😂