Kubrakarahan Kızlar afedersiniz açık yazıyorum bana en yakın doktor 1 saat uzakta araba ile ve bebekliyim dr a gidemedim vajinanın iç dudağına kücül bi sivilce cıktı bir haftada büyüdü baya sert de iğneyle de patlamıyor nası kurtulurum bundan ya ne ola ki bu
Hazalaskin Kubrakarahan bartolin kisti diye bişey var o Olabilir belki eğer oysa doktor onu patlatıp içindeki sıvıyı boşaltiyir ama yeniden dolması %80 ihtimal . Ameliyat oldu annem geçen sene bu kistten
momofmychildren Kubrakarahan benzeri bende oldu kendi kendine patladı patlayana kadar hiç ucu bile yoktu patlayınca iltihapli sıvı geldi ama zaman zaman tekrar edebiliyor
Ecexxxxxx Kubrakarahan geçen sene bu zamanlar benimde başıma geldi ucu bile yoktu ve ağrılıydı dr klinikte iğne ile drene etti sivilce parlatır gibi ama içindeki sıvı o kadar katı kıvamlıydı ki çok canım yandı Sonuna kadar yapamadı bana kremler yazdı bir kaç saat içinde tam drene olur gider dedi bir iki gün yok gibiydi sonra yine doldu büyüdü sonra deprem oldu o süreçte fındık kadar büyüdü acıdı hijyen koşulları da zordu eczaneden antibiyotikli krem aldım kremi düzenli sürünce küçülüyor sürmeyince geri geliyordu böyle böyle 8-9 ay kaldı benimle sonra ne zaman yok olduğunu bile hatırlamıyorum ama gitti fakat izi var ben elleyince hissediyorum zordu bu süreçte cerrahi bölümüne de gittim aldırmak istedim almadı jinekologa git dedi onun alanı dedi o bölge vs vs kısaca çok zordu
Kubrakarahan Hazalaskin inşallah o değildir araştırınca o çıkıyor ama o kist içine doğru oluyor diyorlar
Dikkat-BebekVar Bence gebelikte ortaya çıkıyor bu durum, kızıma hamileyken çok çıkıyordu kocaman kocaman doğurduktan sonra geçti. Şimdi yine gebeyim yine çıkmaya başladı.