Nzlozdmr Kızlar 33haftalık gebeyim bebegım hala dönmemiş böyle giderse27 Ocak gibi sezeryan olacaksın dedi doktor ama ben sezeryan olmak istemiyorum baş aşagı donmesi için size doktor bişey önerdi mi bana yardım edebilir misiniz
Aysee1123 Nzlozdmr 35 le 38 arası bile 3 kere pozisyon değiştirmişti benimki. Bebeklere hiiiç belli olmuyor
Dygu1122 Nzlozdmr 38+2 haftalığım hala makat geliş bebeğim bundan sonra dönmesi çok zor dedi doktorum 2 ocakta sezaryen olacağım herhangi bir öneri vs olmadı yapacak birşey yok dedi