Duru24 38+4, bugün nstde sancı falan hiçbir şey çıkmadı. Beyefendi oğlum 18 saatten fazla uyumayı tercih ettiği için korkuttu hepimizi defalarca dürtmeye falan uyanmadı, çikolataya tatlıya tepki vermedi. Gün içinde 1er saatten 2 kere nst çekildi. Paşam yatıyor öyle arkasını dönmüş millete 😄 bekliyoruz artık gelsin diye 😊