Herkese merhabalar ;
Biraz önce bi postta gördüm hasta çocuklar için dua toplandığını ve çok beğendim. Duanın gücünü , açtığı her kapıyı muhakkak hepimiz biliriz. Müslümanin müslüman kardeşine , hamilenin duasının geri çevri
lmeyeceğini duyar biliriz . Simdi sizden ricam bizim canımız ablamiz henüz çok yeni hamile ve bebeğinde ensede ödem oluştuğu yaşama ihtimalinin anne karnında maksimum 20. Haftaya kadar olabileceği söyleniyor. Gelin sizinde bi yardiminiz olsun onlara belki duası kabul olan kullarsiniz , belki edeceğiniz dua büyük mutluluklara sebep olacak kimbilir. "Yâ şafi " okuyabildiginiz kadar bize okursanız çok seviniriz Allah hepinizden razi olsun ...