Teşekkür ederim hanımlar bende gidiyorum 6. haftadayım henüz şuan çok başında olduğum için öğrenmek istedim ama genel olarak çoğu insandan memnun yorumlarını duydum bir kaç arkadaş da gitmiş memnun kalmışlar numara paylaşımı yapmıyor herhangi acil bir durum da veya bir şey sormak istediğimiz de ne yapmamız gerekiyor hastaneye gideceğimiz günü mü bekleyeceğiz onu anlamadım 😊