Sekara d_ezgi0 ben her ay takipteydim doktorum her ay takip ediyordu doğum 15 gün önce yaptım şimdi ilacın dozunu düşürdü fakat halen devam ediyoruz ilaclara
d_ezgi0 Sekara çok şükür sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi 🙏🏼🌸bende fazla stres yapmak istemiyorum çok düşünmekte istemiyorum sağlıklı olsunlar hepsi inşallah 🙏🏼
Sekara d_ezgi0 ilaçları düzenli kullanınca ve takipte kalınca bir şey olmaz inşallah umarım sizde alırsınız sağlıkla kucağınıza Allah kimseyi o yolda koymasın🫶