İlk transferiniz mi?
Yarın kaçta ve kaç embriyo transferi olucak?
Hangi hastanede?
Bu arada 2.transferi olan arkadaşlar kaç para verdiniz transfere?
Hangi ilaçları kullanıyorsunuz?
Benim 2. Transferim.
Kağıtta 13.00 yazıyor ama hemşirem daha geçte olabilirsin dedi. 1 embriyo düşünüyorum tabi ilk transferimdeki gibi kanıpta 2 ye dönmezsem iyidir. İlk transferimde 2 istemiştim son dakika çözüldüğü için kabul etmişti doktorum. Ama bu sefer tek koydururum.
Pendik Yüzyıl Hastanesi Serap hanım da tedavi görüyorum.
Ben 16000 ödeyeceğim daha uyguna yaptıran var mı?
Bu civardaki hastaneler çok pahalı ondan soruyorum.
Estrofem,prednol,Q plus,magosit,prograf,progestan dex göbekten iğne, enox kan sulandırıcı(sanırsam oksaparla aynılar) climara forte göbek bantı, progestan fitil… Bu kadar