deletedmom734 Haticekubra ben 39+0 da doğum yaptım 35 ten itibaren eşim her gece uyanıp beni tuvalete kaldırıyordu tek başıma doğrulamıyordum
Annesininkuzusu0911 Haticekubra bende öyleydim canım hatta bi ara kalkamıyodum çok zorlanıyodum ağlayacak gibi oluyodum. Ama zamanla ağrıya da alışılıyo emin ol. Hareket ettikçe de azalıyo. Ben yarın kurtuluyorum Allahın izniyle 🤗 Darısı sana olsun inşallah 🙏🏻