Nur_Alp nb- benimde 30+1 😍 doğum ne zamana denk geliyor ya hesaplıyorum Mart gibi gözüküyor doktor hep Şubat diyor anlamadım
nb- Nur_Alp yani herkes 39 40 ı görmediği için mart diyodur. Ben de kendime şubat ortası ya da sonu diyoeum çünkü serklajlıyım ve 38 den sonra çok bekletmek istemiyolarmış genelde serklajlıları. Hayırlısı olsun artık hepimiz hakkında :)
Nur_Alp nb- amin inşallah benim de erken doğum riskim var büyük ihtimalle Şubat ortası-sonu gibi doğum olur Allah’ın izni iel
Deletedmom_78 sevilayayz alınacaklar tamam yıkama ütümde tamam 🥹🥹 bi çantam hazırlanacak 🥹🥹 sancınız filan var mı benim iki gündür adet sancısı gibi sancılar vuruyo