Gulcangzl16 Kızlar bugün başladım 30 ünite vuruluyorum. Şunu merak ettim diyelim o gün şekerim düşük çıktı yine de vurucakmıyım?
bebegimhayalim Gulcangzl16 bu konu hakkında bilgim yok canım ama bende de gebelik sekeri çıktı insulini tokluk aclik kac çıktığı için başladınız insulin
bebegimhayalim Gulcangzl16 benim sadece sabahları aclik tokluk yüksek çıkıyor ya, sabah aclik 103 105 filan tokluk 153 155 çıkıyor diğer öğünler de de tokluk 126 115 civari ama aclik sınır da çıkıyor diyet yapıyorum şuan sadece