Eslem2112 Kızlar kaç haftalık oldunuz ağrınız falan varmı cinsiyetler nedir biz 24+2 günlük olduk oğlumla ağrılarım var ama öyle çok değil Martin son haftası doğum gözüküyor
Wera Eslem2112 nasıl martın sonu gözüküyor son ast tarihin nedir benim 20mart 28haftalık hamileyim seninle aramızda 4hafta var
Ceviz6550 Eslem2112 bende bugun 24+0 oldum Mart sonu Nisan başı olucak nasipse biraz ağrılarım var doktorum dinlen dedi bugün iş güç yapınca yordum kendimi şimdi dinlenme moduna geçtim
Eslem2112 Wera 30 Mart’ta doğum olur 38 haftalliken alırız dedi doktor oda otuz marta denk geliyor canım
dilekb67 Bende 27+4 oldum 20 mart doğum gözüküyo.karnım çok sert oturmakta zorlanıyorum.masa başı çalışıyorum.
Minigiiim Merhaba kızlar bizde 29+1 olduk karnımda sertleşme oluyor taş kesiliyor sanki aynı durumu yaşayan var mı
Ulviyedlnn Minigiiim benimde aynı sabah saatlerinde açken hem migdem taş gibi şiş oluyor hemde karnımda bebek setlesiyor toplanıyor galiba
Rumeysa-Tok Minigiiim bazen o bende de oluyor bir kaç gün sürüyor sonra geçiyor ama sonra yine oturup kalkarken özellikle eğilirken çok zorlanıyorum
Feyzsali 26+2 haftalığız kızımla bel ve bacak ağrısı oluyor doktorum magnezyum yazdı biraz iyi geldi tahmini doğum 30 mart yazıyor ama nisan başı da olabilir 🌸💕
Seymanur60 Minigiiim büyüdüğü yavaş yavaş yeri daraldgi için bazı hareketlerini yaparken o şekilde sertleşme olabiliyr endişelenmeyin kramp filan varsa doktorunuza soyleyin
Birikrabirsusam Eslem2112 28+4 haftalığız. mart ayının 10 u gibi görünüyor tahmini doğum. Hareketlerim baya kısıtlanıyor…
MelikeD Birikrabirsusam benim de 28+3 10 Mart görünüyor ama gelişimi 10 gün kadar ileriden gidiyor bakalım ne zaman doğacak diyorum 🥲
Didar-89 Birikrabirsusam 28+3 deyim bana da aynı tarihi verdi doktorum 🙏 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🫶