sultankaplan bende 28+2 deyim yaklaşık 2 haftadır var bebde de. Enfeksiyonum var hamilelik başından beri Üstüne şiddetli bel ağrısı ve seyrek kasılmalarım oluyodu doktoruma söyledim Protestan başladık öyle hafifletti ki. Şuanda sadece çok yorulunca ağrım oluyo. Doktoruna danışabilirisin herkeste farklı belirtiler olabiliyor.