Ozgesirin güzellik ilk üç ay bebek senin yediklerinden beslenmiyor o yüzden tüm doktorlar der ki üç ay boyunca kilo almadan ilerleyip geri kalan altı ay boyunca en fazla 12-13kilo alınırsa hem bebek sağlığı hem anne sağlığı daha iyi ilerler ve daha rahat bir doğum geçer.hamilesin diye biraz zorluyosun da kendini yemek için sanırım ama zorlama.sağlıklı şeyler ye az az sık sık ye.eskiler ye bebeğe vitamin olsun süt olsun diye zorlarlardı hala öyleler ama yok öyle bişey bebek ihtiyacı kadar beslenir geri kalanı sende yağ olarak kalıyo sonra insülin direncine bakıldığı zaman sorun yaşarsın Allah korusun önlemini baştan al.ama tabiki önlem Alacağım diye açta kalma oda zararlı.