Bilge_kalkan Doktorum folik asit kullanmamı söyledi 14 haftalığız bu zamana kadar kullandım ama 12 haftada bırakılması gerekmiyor mu ya kullanan var mı
Myrtle Bilge_kalkan 13 ten sonra multivitamin verdi icinde folik asit yine var ve dozu da daha once ictigim kadar.
mervemurat16 Bilge_kalkan benim ilacımda hem folikasit hem multivitamin var o yüzden doğuma kadar kullan dedi doktorum ilaç adı vinalac
Zeehraaaa Başka vitamine geçmesi lazm ayrıca d vitamini de başlaman lazım. Vitaminin içinde oluyor folik asit