Pamuk merhaba canım ben 14. Haftada bir kere şeker yükleme yaptırdım normal çıktı şimdi tekrar yaptırmak istiyorum ama doktor önce açlık tokluk bakalım ona göre yaparız yükleme dedi ama açlık toklukla şeker yükleme aynı sonucu verir mi aklıma takıldı
Kilom olduğu için şeker olabilir mi