K-Canseven FeyB Bir çok şey denemiş biri olarak. Her sabah 2 adet kuru inciri yavaş yavaş yiyerek 1 bardak suyla yutttum. Aç karna olacak.
Wera FeyB hayatına kayısıyı sokacaksın ben düzenli sabah akşam aklıma geldikçe kayısı atıyorum iki üç yemediğim zaman taş oluyor karnım haplar tetikliyor kabızlıgı malesef
FeyB K-Canseven çok teşekkür ederim gerçekten deneyeceğim bunu. 27. Hafta demir ilacım böyle bi şey yapmadı şu ana kadar ama ondan mı oldu acaba diye de tedirginim
K-Canseven FeyB Demir ilacı genelde kabızlık yapar . Bir de çok sıkıştığım zaman magnezyum sabah diye toz bir ilaç var. Onu içiyorum. Doktorumun onayıyla. Tüm bağırsakları boşaltır.
dorukcumunannisi Bana ne kayısı ne incir ne zeytinyağı hiçbiri fayda etmiyor artık tek çarem duphalac