sl_bcx Kızlar merhaba idrar yolu enfeksiyonum var Şuan ve hamileyim doktorum biliyor ama başka bir tetkik istedi o sonuç çıkınca antibiyotik içeceğim fakat suan tatlı türü şeyler yemem çoğaltır mı enfeksiyonu onu çok merak ediyorum ister istemez canım istiyor çikolata vs ama yemiyorum iki gündür çoğalır belki diye sizler ne düşünüyorsunuz yaşadınız mı hiç gebelikte idrar yolu enfeksiyonu bu iki oldu hep başıma bu geliyor gebelikte normal sanırım bu idrar yolu 😑
Nurkhramn1234 sl_bcx Sirkeli suyla sil sürekli sonra ben nioli yagi var onu kullandim gayet iyi geliyo
Derky Bende de var canım, doktorum 1 ay önce antibiyotik vermişti geçmedi, vajinal fitil verdi 1 hafta kullandım ve fitilden sonra geçti gibi.. ama enfeksiyonlarla bir çok hamilenin başı belada sanırım :(( tekrar renkli akıntı başlayacak diye ödüm kopuyor
annelik_4 Derky banada fitil verdi ama reçetede hamileler kullanamaz deniliyor teredutte kaldım ama kadın doğum bana verdi bsy olmaz demi 4 aylık oldum
sl_bcx Derky bende renkli akıntı yok canım ama bu enfeksiyon neden böyle tekrarlıyor anlamış değilim bebeğe bir zararı var mı 😣
Derky annelik_4 benim doktorumun önerdiği vitaminde de hamilelere pek önerilmediğini okuyup sormuştum, doktorum öyle uygun görüyorum kullanın dedi devam ettim☺️ onlardan daha iyi bilemeyiz🥲
Derky rabiahurdogan önce Aksef adında bir antibiyotik sonrasında Mixovul 7 Ovül afında fitil kullandıklarım..
Tugbasuu Ya ben bugün kan verdim sonuçlara az önce baktım e devlete düşmüş yassı epitel yüksek çıkmış enfeksiyon belirtisi mi su içmiyorum pek oldum olası. Ama idrar yolları enfeksiyonu belirtisi yaşamıyorum ya da farkında değilim canım sıkıldı bol su içsem geçer mi acaba doktoruma göndereceğim yarın sonucumu