Aysesare Seda29 3 gündür yanmadan muzdaribim 🙄 süt , yoğurt , gaviscon, elma bunları denedim ama nafile 😫
Drycgds Seda29 bendede var hamileligimden oncede vardi zaten simdi daha berbat ozellikle geceleri bisey yemeyin eksi baharatli falan yemeyin. Aksam hic bisey yemedim rahattim biraz ama boyle oluncada kilo verdim 1 kilo almistim yarim kilosu gitmis. Simdide istahim yok sabahtan beri daha hic bisey yiyemedim 🙁
Hulya06 Seda29 Aynısı bende de var canim cayir cayır yaniyor 🤣🔥 soguk sut,yogurt,salatalik rahatlatiyor.Bide baharatli,salçalı yiyecekler tüketme biraz olsa yanma geçiyor
Grycaglar Aysesare Gaviscon hele hıc bır işe yaramıyo rennı tablet kullan i biraz daha idare ediyo en azndan
Seda29 Kızlar belki size faydasi olur bende en azindan bir saat geçiyor muz yada havuc yiyin surekli bunları yemekten sıkıldım
Grycaglar Seda29 Aynen benımde öyle canım renninin tableti var ondan kullanıyorm o rahatlatıyo bıraz doktorm önermişti
Grycaglar Aysesare Hepsi zamanla etkisini kaybediyo ama kaybettıkce yenilerini denicez napalım hamişlik zor gercekten🤷🏻♀️
Grycaglar Seda29 Kullanabılırsın cünkü ben ilk eczaneye sordm öyle aldım daha sonra doktoruma danıstım oda kullanabılırsın sorun olmaz demişti
Yenianne25 Ben de çok öektim önceden de reflü vardı bende ve gavisconu kafaya dikerdim sonra soğuk sütü keşfedince bırakmıştım gavisconu ama hamileliğin son dönemlerinde çok zorlanınca kullanayım dedim tekrar. Banamısın demedi. Doktorum son haftalarda daha da zorlar seni dedi ve bir ilaç yazdı. Bilseydim gerçekten bu kadar işgenceyi çekmezmişim. İlacın adı pulcet. Hap şeklinde günde bir tane içiyorsun ve 24 saat etkili. Doktorum dediğinde inanmamıştım ve deneyince çok rahat ettim. Yoksa gece yatamıyordum artık dik oturuyordum öyle uyumaya çalışıyordum. Bebeğe hiç bir zararı olmadığını söyledi. Doktorunuza danışarak bence deneyin derim. Fiyatı da uygun.