Hayırlı olsun öncelikle benim tüp bebek değil normal yolla gebelik ama beta ile kalp atışının alakası yok keseyi gördükten bi 10 yada 15 gün sonra kalp atışı genelde duyuluyor biz 6+3te kalp atışını gördük ama bebeğe zarar vermek istemediği için dinletmedi doktorumuz şu an 9 hafta görüyor ama hala dinletmiyor önemli olan bu zaten biraz stresli geçiyor ama sabretmek gerekiyor tekrardan hayırlı olsun 😊