Arkadaşlar geçen 34 haftalıkken gittiğimde bebeğin kilosu 2400 haftasından ilerde demişti o zamanlar bir haftada 400 gram almıştı aradan 3 hafta geçti 37. Haftada gittiğimde 2800 gram dedi bugün aklıma takıldı 3 haftada az almış gibi geldi doktor sorun yok gayet normal dedi ama sizce normal mi bu kilo 3 haftada bu kiloyu alması öncekine nazaran banaa normal gelmedi 3 üstü olur diye beklemiştim