Ben de başından beridir çekiyorum enfeksiyonu türlü türlü antibiyotik kullandım ama maalesef verebildikleri ilaçlar zayıf kaldığı için geçmedi bir türlü en son gittiğimde doktoruma şuan veremiyorsunuz ama doğumdan sonra verebilir misiniz kuvvetli bir ilaç dedim verebiliriz ama şuan değil demişti çocuk için bir sorun teşkil etmiyormuş merak etme canım